برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

نامه ای به فکوس: اخلاق زندگی در کشور آزاد، مزدوری نکردن برای رژیم های دیکتاتوری است


مسولان نشریه فکوس که در کشوری متمدن زندگی می کنند، در حالی که از زیر ساخت های دمکراسی چون وجود قانونی که آزادی مطبوعات را تضمین می کند، بهره می برند، به یک رژیم دیکتاتور کمک می کنند.

باید از مسولان این مجله که ننگ مزدوری رژیم را بر خود خریده اند، یادآور شد که اخلاق زندگی در یک کشور آزاد، حرمت نهادن به آزادی بیان و اصول دمکراسی است. مزودری کردن برای رژیم های دیکتاتوری، خیانت به تمامی اصول دمکراتیک است...! به خود بیایید! اصل مصاحبه با رضا پهلوی را منتشر کنید٫ از او بابت جعل نامش٫ (سیروس) جعل حرفش و صدمه به اعتبارش عذرخواهی کنید و قدر زندگی در آزادی را بدانید و سوء استفاده نکنید!




A letter to Focus

The life ethics in democratic country means not being mercenary for dictator regimes. Focus publication board members who live in a civilized country under democratic system that guarantee press freedom, are helping the dictator regime.   

They should be reminded that enduring act of being mercenary is disgraceful and that life ethics in a democratic country is to respect freedom of speech and principle of democracy.  Being mercenaries for dictator regimes is a betrayal against principle of democracy.  Be aware!  Just publish the Prince Reza's original interview.  You should apologize to him for forging his name, his words, and damaging his reputation.  Just appreciate freedom and stop taking advantage of it.     


شاهزاده رضا پهلوی به قولش عمل کرد. امروز روز پاسخگویی مخالفان است.


شاهزاده رضا پهلوی به قولش عمل کرد. او با فوکس مکاتبه کرد و درخواست انتشار نوار خام را داد. این درخواست رسمی توسط سندی که در خودنویس منتشر شده است توسط وکیل فوکس با یک متن واهی رد شده است. حالا مخالفان که بیشتر از یک سال رضا پهلوی را تخریب کردند باید به سوالات زیر جواب دهند:

۱. چرا وقتی وی صادقانه گفت که درخواست انتشار نوار مصاحبه را داده است٫ به او اتهام دروغ گویی زدند؟
۲. چرا از این موضوع برای کوبیدن شورای ملی و اتحاد مخالفان استفاده کرده اند؟
۳. چرا بدون توجه به اینکه گفته های منتشره در فوکس با گفته های همیشگی رضا پهلوی متفاوت است حتی یک درصد احتمال توطئه بودن ماجرا را ندادند؟
۴. چرا بعد از ۳۴ سال مشاهده توطئه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی٫ هنوز اینقدر خام و بی تجربه هستند.

امید است که به این سوالات امثال اقای واحدی جوابگو باشند

برای آگاهی یافتن بیشتر پیرامون ذات رسانه ی نشریه فوکوس آنلاین و ارتباط آن با وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به اینجا (وبلاگ دختر ایران) و اینجا ( خبر گزاری اشپیگل) رجوع کنید