برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ خرداد ۱۴, یکشنبه

ویدئو‌ای که بالاترین فیلتر کرد. چگونه و چرا ؟


پیش در آمد:

در ابتدا بگویم که گزینه مربوط به مسائل داخلی‌ در بالاترین انتخاب شده پس لطف کنید و برایِ این لینک گزارش نفرستید!

موضوع اصلی‌

ویدئو‌ای که امروز از نشستِ خبری شاهزاده رضا پهلوی و هم میهنان در هلند در فضایِ مجازی پخش و سپس در بالاترین به اشتراکِ عموم گذاشته شد، توسطِ مخالفانِ تعصبی شاهزاده رضا پهلوی، تحتِ حمله گزارش‌هایِ بی‌ دلیل قرار گرفت و فیلتر شد. پیامدِ این حمله‌ها و گزارش‌های غیرِ منطقی‌ که توسطِ یکی‌ از کاربرانِ بالاترین به عنوانِ عضوی از این گروهِ همیشه مخالف که شبانه روزی در تخریب و محوِ صدایِ رضا پهلوی و طرفداران ایشان فعالیت میکنند، این است که این ویدئو با ۶۳ رایِ مثبت و ۶۰ کلیک و "تنها ۴ رایِ منفی‌" توسطِ بالایار‌ها فیلتر شد. این ویدئو در بخش سیاسی تنها با فیلترِ خاموش قابلِ تماشا می‌باشد.

لینکی‌ که فیلتر شد:https://balatarin.com/permlink/2012/6/2/3044614




کامنت یکی‌ از کاربرانِ مخالف و سانسورچی در زیرِ لینکِ سانسور شده، که خودش نیز به صراحت اعتراف می‌کند که گزارش‌هایِ آنها باعثِ فیلتر شدنِ این لینک می‌باشد!!



در ادامه شما را دعوت به دیدنِ این نشستِ خبری می‌کنم و اگر حسابِ کاربری من به این جهت بسته شود، ده‌ها نفرِ دیگر در اعتراض به این رفتارِ غیرِ دمکراتیکِ بالاترین، مطلب خواهند نوشت و این رفتارِ شخص و یا افرادِ مسول در این سانسور محکوم می‌باشد، من از مسئولینِ بالاترین، بالایار‌ها یک توضیح می‌خواهم، تنها یک توضیح که به چه دلیل این ویدئو فورا فیلتر شد؟! از چه می‌ترسید؟!! چرا فعالیت‌هایِ   شاهزاده رضا پهلوی را سانسور می‌کنید؟! تا به کی‌؟!