برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ اسفند ۱۴, دوشنبه

حق داشتن روزهایی که از مردم ایران گرفته شد!

ابتدا این ویدئو زیبا رو ببینید 




 ببینید اعراب امروز چه جایگاهی دارند و ما ایرانی ها چه جایگاهی ؟ محال ممکن است که ویدئو فوق را تماشا کنید و از خودتان نپرسید که چرا ما لیاقت آفرینش چنین صحنه هایی رو در کشور خودمان نبایستی داشته باشیم !


حق داشتن روزهایی که از مردم ایران گرفته شد! میپرسید چه کسانی گرفتند؟! اسلامیست ها و آنها که چشم پیشرفت ایران و ایرانی را نداشتند! جاهلان و بیگانه پرستان کمونیست! ارتجاعیون! یک مشت تروریست به نام چریک و مجاهد که با چسباندن پسوند خلق به نام سازمانشان ، خودشان و ایدولوژی هایشان رو به مردم ایران زور چپون کردند ! همان نمایندگان الله روی زمین!

روزهای زیبا، شاد و سرشار از عطوفت و عشق و مهربانی که ما داشتیم و به روز های بهتر از آن هم قرار بود برسیم. اما آنرا یک مشت انیرانی و تازی پرست با نکبت و فلاکت و سیاهی و فقر و فحشا و نابودی فرهنگی جایگزین کردند ! نقطه اوج شادی ملت ما که امروز خلاصه شده باشد در آکادمی موسیقی گوگوش، آن هم با این همه بحث و جدل ، حسابش رو کنید که در کجای اعماق تاریخ بشریت پرتاب شدیم و چقدر راه داریم تا در ابتدا بفهمیم در کدامین سیاه چال گیر افتاده ایم و چگونه مسیر بازگشت به نور و روشنایی را دوباره بازیابیم !


پیام آرین