برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

سابقه نعیمه اشراقی در استفاده از فتوشاپ ! عکس و توضیحات

نعیمه اشراقی که اخیرا عکس دخترش را فتوشاپ کرده و ما اکثرا ازهمه ماجرا آگاه هستیم، چندی وقت پیش با عکسی دیگر از خودش کار مشابه ای انجام داده بود . اما این ویرایش مربوط به پرچم جمهوری اسلامی میشود که روی میز دفتر این خانوم قرار گرفته بود! 

عکس اصلی بدون دستکاری 




عکس دستکاری شده که توسط خودش در صفحه فیسبوک او پست شده بود! 



لینک این تصویر از صفحه نعیمه اشراقی
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200634442917798&set=a.1511956393159.69552.1061877091&type=1&theater


من و مخالفان جمهوری ننگین اسلامی که به این پرچم عنکبوتی جمهوری اسلامی هیچ اعتقادی نداریم و آن را نماد ایران ستیزی و مشتی غارتگر و جنایتکار تازی صفت میدانیم. اما ایشان که تمام راحتی زندگی اش محصول این انقلاب کذایی و این پرچم الله نشان ضد ایرانی هست که حداقل بایستی بداند که این پرچم روی میز کار ایشان دچار مشکل است!

یعنی به عقل نوه امام گهمینی هم نرسید که رنگ های این پرچم سر جا نیست ؟!! قرمز بالا و سبز پایین ؟!!! ادعا نکنید که پرچم سر و ته شده که بیشتر احمق جلوه میکنید ! چطور واژه الله و نوشته های عربی روی این پرچم ضد ایرانی همه درست هستند اما رنگ ها وارونه ؟!! خانوم اشراقی، شما به جای ژست های بکش مرگ من حال به هم زن و ژست مدافع حقوق زنان ایران گرفتند و اقدام به راه انداختن کمپین حجاب غیر اجباری که تناقض کامل رفتار شما با آن در سانسور تصویر دخترتان آشکار است، پرچم نظامی که پدر بزرگتان بنیان گذار آن بود را بهتر بشناسید !

پیام آرین