برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

سعید صدیقی هم پر کشید - بی‌ تفاوتی‌ تا کی‌؟

سعید شمیرانی:

سعید صدیقی هم اعدام شد. به صدای این مادر گوش دهید. برای جامعه ایرانی‌ که 
.در بند حکومت است و همبسته نمیشود متاسفم





مادرم برای شما و مادرانی که فرزند از دست داده اند بسیار متاسفم. داغ فرزند بزرگترین مصیبت در زندگیست که وقتی‌ اتفاق می‌افتد جبران ناپذیر است، ولی‌ مادر به این جانور و ویروس نباید التماس کرد میبایست ایستاد و زمین را از وجود چنین افرادی پاک کرد. احساس شما را درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم چرا که مادرید و هر آنچه که از دستتان بر می‌آمد انجام دادید ولی‌ نتیجه را دیدید. ۳۳ سال است که این نتیجه را میگیریم و موفق به سرنگونی نشدیم که علل بسیار دارد ولی‌ مطمئن باشید که ایرانیان تقاص خون ایرانیان را خواهند گرفت

برگرفته از صفحه سعید شمیرانی

The Official Site of Saied Shemirani


-------------------------------------------------------




پیش از هرچیز به خانواده محترم و عزادارِ جانباخته و به ویژه مادرِ داغدیده و رنجورِ عزیزِ از دست رفته، سعیدِ صدیقی، که قربانی ظلم و ستمگریِ رژیم ننگینِ جمهوری اسلامی شد، از صمیمِ قلب تسلیت گفته و خود را در غمِ آنها شریک می‌دانم. 


هم میهنان تا کی‌ بایستی شاهدِ پر پر زدن جوانانِ نازنین و بیگناهِ میهنمان و جان دادن آنها به زیرِ تیغِ جلادِ حکومت استبدادی اسلامی باشیم؟!

 به هر چه که شما ایمان دارید، ما تنها ملتی هستیم که تا این حد سکوت کرده ایم، یک هزارمِ این جنایات اگر درهر کشورِ دیگری با مردمانی با سطحِ درک و فهمی‌ در حدِ فهمِ مردمِ ایران از آنچه که حقوقِ انسانی‌ِ آنها می‌باشد، صورت میگرفت، هرگز با چنین سکوتِ تأسف باری ازسویِ جامعه رو برو نمی‌شد!! به کدامین سؤ می‌رویم؟! بی‌ تفاوتی‌ و ترس و سکوت تا کی‌؟! چرا همه با هم برایِ سرنگونیِ این رژیم خونخوار و ضدِ ایرانی‌ برنمیخیزیم؟!

 آیا نوساناتِ دلار از جان هم میهنانِ ما مهم تر است که بازاریان به صورتِ خود جوش اعتصاب میکنند؟! ولی‌ برایِ مرگِ انسان‌هایِ بیگناه، سکوت می‌کنیم؟! چرا نسلِ امروز اینقدر نسبت به جانِ دیگر هم میهنانش، بی‌ تفاوت شده است؟! مرگِ ده‌ها انسانِ بیگناه چنان عادی شده که در میانِ اخبارِ داخل ایران، گم میشود! به امیدِ خیزش مردم ایران برایِ سرنگونیِ این رژیم ظالم و جنایت کار و از نو سازی قدرت در قالبِ یک حکومت کاملا دمکرات و سکولار به دستِ مردمِ ایران.

پیام آرین


نابود باد جمهوری ننگینِ اسلامی