برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ دی ۲۲, جمعه

یک مقایسه خیلی ساده میان خمینی، خاتمی، کروبی و موسوی !

مزخرفات اهریمن خمینی رو در این ویدئو پیرامون لازمه جدا نکردن  حکومت و مذهب از یکدیگر (در این مورد جمهوری و اسلام ) گوش کنید



سپس نظرات خاتمی رو در باره بی نیاز بودن ملت ایران  به دموکراسی هم گوش میکنیم  




بخشی از بیانات آخوند سید محمد خاتمی بطور خلاصه  : در این کشور دموکراسی مستقل نخواهد شد و دموکراسی غیر دینی علاوه بر اینکه مستقر نمیشه، ما نمیخواهیم و اکثریت جامعه ما نمیخواهد !!! 

حال بخشی از بیانیه شماره ۱۳ میر حسین موسوی رو با هم مرور میکنیم!

 اعدام های گسترده سالهای آغازین جمهوری اسلامی ، تحمیل جنگ بر کشورو ملت، تشویق و ترویج تفکر جهاد در راه الله و شهادت پروری که نتیجه آن مرگ  تقریبا یک ملیون جوان ایرانی برای برآورده کردن آرزوی خمینی در رسیدن به کربلا بود ، حجاب اجباری ، بگیر و ببند های بی پایان ، مدیریت اقتصادی کوپنی یا همان سیستم کومونیستی ، حمله به سفارت خانه کشور ها ،  تنفر از امریکا و انگلیس و اسراییل و  بطور کلّ  گور بابای دنیای غرب !


در آخر هم نگاهی خواهیم داشت به دیدگاه آخوند کروبی پیرامون پرسشی  که از او درباره حق رفراندوم و گزار از جمهوری اسلامی برای نسل امروز میشود که پدران آنها سه دهه پیش این نظام را انتخاب کرده اند و آیا جوانان امروز حق داشتن یک رفراندوم آزاد و تعیین نظام حکومتی دلخواهشان را دارند یا خیر :



کروبی پاسخ میدهد: (به خلاصه ):

ببینید دوستان عزیز، طرفدارای خوب من، فرزندان عزیز من!! همیشه ما باید خواسته هایی داشته باشیم که قابل اجرا و عمل باشد. شما یه انقلابی کردید، این انقلاب این همه شهید داده، سالها مبارزه بوده تا یک چنین نظامی بوجود آمده، این نظام رو مردم بهش رای دادند! ما معتقد به این هستیم که این نظامی که همه چیزش متکی به آرای مردمه و انتخابات آزاد باید باشه الان وجود نداره! ما حالا بیاییم از رفراندوم و همه پرسی سخن بگیم که در اول راه هستیم و هنوز نتوانستیم قانون اساسی رو اجرا کنیم! ما باید بکوشیم قانون اساسی اجرا بشه، مجلس جدی داشته باشیم. شما مطمئن باشید که اگه ما مجلس جدی داشتیم، اگر قوه قضاییه جدی میداشتیم، دیگه کسی از زندان و شکنجه و اعتصاب غذا نمینالید! ما باید بکوشیم که قانون اساسی اجرا شود! و و و و ....چرندیات بی سر ته 
 مشابه ! 


نتیجه گیری این هست که با مروری بر منش و گفته های سردمداران جمهوری اسلامی در طی سه دهه به تعریفی از خمینیسم میرسیم که ویژگی اصلی همه سردمداران این نظام منحوس قرون وسطایی است!

مجلس اسلامی = کروبی = موسوی = سید محمد خاتمی = خمینی = خمینیسم


پیام آرین