برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه

شورش یا انقلاب؟! باز بینی فاجعه ۵۷ در برنامه آنتن صدای امریکا بزودی

پیش از هرچیزی این ویدئو کوتاه را ببینید 





شورش یا انقلاب؟!! پاسخ این پرسش از اهمیت خیلی خاص و آینده سازی برخوردار هست که بایستی برای نسل امروز هر چه زود تر روشن بشود! وجود انسان های منصف و میهن دوست و ملی گرا هست که موجب افشای این حقیقت و رسوایی فسیل های ۵۷ خواهد شد. تا زمانی که فسیل های فریبکار ۵۷ که زیر عبای خمینی رفتند از کنجکاوی مردم که تشنه حقیقت هستند سوء استفاده میکنند و به پروسه مغز شویی ادامه میدهند، روند خانمانسوزی که امروز تجربه میکنیم و ایران عزیز ما را به سوی نابودی کامل میبرد، ادامه خواهد داشت و اگر این آخوند ها بروند ، بازمانده های مسببین شورش سال ۵۷ دوباره ایران رو ویران خواهند کرد. افشای حقیقت های تاریخی و باز شکافی منصفانه فاجعه ۵۷ هست که دست این نابخردان رو از تصاحب حیطه قدرت و داشتن فرصتی برای اعمال مجدد عقاید پوسیده و ایدولوژی های ضد ملی بر آینده کشور و ملت ایران پس از سقوط نظام جمهوری اسلامی که یادگار همین خائنین هست ،کوتاه خواهد کرد.







به همین دلیل باز شکافی فاجعه ۵۷ یک امر ضروری هست. حقایق تا ابد پنهان 
 نخواهند بود. دکتر میلانی هم با همه پژوهشی که کرده بود، به این نتیجه رسید زمان به نفع پادشاه فقید خواهد بود. ما ایرانیان همیشه بزرگان خودمان رو یک چند صده دیرتر شناختیم. امیدوارم که نسل امروز تا دیر نشده به آگاهی کامل برسند تا هم قدر پادشاهان پهلوی و وارث امروزی نهاد پادشاهی و تاج و تخت کیانی رو بیشتر بدانند و هم زمینه سازسطح آگاهی  این مردم باشد برای انجام تصمیم گیری های درست در فردای آزادی ایران در تعیین نوع نهاد حکومتی مورد پسندشان ! حتی اگر امروز به این نوع نهاد خاص (پادشاهی پارلمانی ) اعتقادی ندارند یا به هر دلیلی یک جمهوری خواه هستند، باز هم درک ماهیت پاک پادشاهان پهلوی حتی برای کسانی که امروز جمهوریخواه هستند از ضرورت بسیار خاصی برخوردار است به این دلیل که اگر اکثر مردم ایران در فردای سرنگونی نظام استبدادی آخوندی به پادشاهی پارلمانی رای دادند، نیمه دیگر چنان تحریک و بر افروخته از بازگشت پادشاهی نباشند که پس از چند سال با اتکا به فرضیه و باور های نادرست  که نتیجه شستشوهای مغزی هم این رژیم حاکم بر ایران و تحریف تاریخ توسط فسیل های ۵۷ بوده ، راه شورش در مقابل نهاد پادشاهی را دوباره باز کند و دوباره باز همان آش و همان کاسه که پیش از شورش ۵۷ داشتیم ! 

یک نکته : از دید نگارنده،  اولویت ایران ما رسیدن به آزادی و دموکراسی و سکولاریزم میباشد و شکل نهاد حکومتی چه جمهوری و چه پادشاهی پارلمانی یک امر ثانوی و درجه دو میباشد. این مطلب صرفا در راستای تاکید بر نیاز مبرم ما ایرانیان به افشاگری و حقیقت جویی پیرامون شورش ۵۷ و تلاش های فسیل های ۵۷ برای تخریب و سیاه نمایی پادشاهان پهلوی نوشته شده است .

پیام آرین