برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

با ادبیات و منش برخی‌ از مخالفان رضا پهلوی بیشتر آشنا شوید ( فحاشی‌های رکیک به حامیان طرح شکایت علیه سید علی‌ خامنه ای)

در فیسبوک به پستی از صفحه‌ای  با عنوان "ویکی لیکس فارسی" برخوردم که در آن ادمین صفحه که اخبار ایران را گاهی با تحلیل شخصی‌ خود می‌‌آمیزد، نسبت به شاهزاده رضا پهلوی و طرح شکایت او از سید علی‌ خامنه‌ای موضع غیر منطقی‌ گرفته بود و با لحن بسیار زشتی کسانیکه  طرفدار او بودند را به باد  فحش و ناسزا گرفته بود. یاد دوران بعد از مصاحبه رضا پهلوی و مسیح علینژاد افتادم که در بالاترین چه لینک‌هایی‌ که در محکوم کردن هواداران رضا پهلوی به بد دهنی فرستاده نمی‌شد!! لازم دونستم که با هم میهنان خود نمونه واقعی‌ بد دهنی و فحاشی مخالفان رضا پهلوی رو با درج مدرک و سند به آگاهی‌ هم میهنان آزادیخواه خودم برسونم. البته نمونه اینگونه فحاشی‌ها نسبت به حامیان رضا پهلوی در زیر لینک‌های سایت یوتوب و در سایت friend feed هم می‌توان یافت. حتی از سوی افرادی که در همین بالاترین مخالف رضا پهلوی هستند و ادعا میکنند که هواداران رضا پهلوی بد دهان هستند و هر گونه انگی‌ را به این دسته میزنند، از گرد همایی‌های خودشان بر علیه رضا پهلوی در سایت friend feed مدارک بسیاری از دشنام و ناسزا گویی به هم میهنان حامی‌ رضا پهلوی و طرح حمله به لینک‌های ایشان وجود دارد که اگر لازم شد می‌توان آنها رو نیز در اختیار شما دوستان قرار داد.

در زیر Screen shot این پست را می‌بینید  که شخص ادمین در رابطه با طرح شکایت از سید علی‌ خامنه‌ای چه تحلیلی را در مورد رضا پهلوی از خود ارائه داده است.


بعد از اینکه تعدادی از حامیان رضا پهلوی در پاسخ به این پست کامنت گذاشتند، ادمین این صفحه ضمن پاک کردن همه کامنت‌ها که حتی اکثر آنها از سوی افراد بی‌ طرف بود که جهت سیاسی خاصی‌ هم نداشتند و تنها نسبت به محتویات این مطلب مخالفت خودشون رو منطقی‌ و مودبانه نوشته بودند، در ابتدا آنها را اخراج کرد و سپس عکس چندی از آنها را در صفحه‌ای که حدود ۱۳ هزار عضو دارد پخش کرد و در زیر عکس‌ها به همه آنها به فحاشی رکیک پرداخت.


در ادامه، دوستان دیگری از این رفتار شرمگین شدند و به او گوشزد کردند، که ادمین آنها را نیز اخراج کرد و به آنها نیز در صفحهٔ خود ناسزا و توهین رکیک کرد.

نمونه‌هایی‌ از توهین و دشنام‌های ادمین این این صفحهٔ فیسبوک را در زیر میتوانید ببینید. تأسف آمیز تر تعداد Like‌ های زیر این توهین هاست که نشان از این میدهد چنین تعارض فکری در قبل مخالفت در حد دشنام‌های رکیک به حامیان رضپهلوی، طرفدارنی هم با همان طرز فکر و منش ادمین صفحه پیدا میشود. پس این شخص تنها یک استثنا نیست. از همین جا من شخصا بخاطر قرار دادن این تصاویر از این دشنام‌ها و رفتار غیر اخلاقی‌ برخی‌ از هم میهنان خود که از این هم میهنی با آنها شرمم میشود، از دیگر دوستان خوانده این مطلب پوزش و عذر خواهی‌ می‌کنم. 





 جالب اینجاست که این صفحه شامل اخبار روز ایران میشود و این شخص که گویا به دنبال تغییر وضعیت فعلی‌ در ایران هست و بدون شک کارمند رژیم نیست و حتما جمهوری خواه هست و مخالف هرگونه نظام از فرم پادشاهی، وجود گروهی دگر اندیش را چنان بر نمیتابد که نه تنها به رضا پهلوی توهین می‌کند، بلکه هر کسی‌ که در پاسخ به این توهین اعتراضی اگر کند، خواهر و مادر او را به حواله می‌کشد و فورا او و دیگر همراهانش را از صفحه مجازی خود بیرون میکند!! بسیار تصور آن دهشتناک هست که چنین افرادی در دنیای حقیقی‌ با هم میهنان خود از گرایش‌های متفاوت سیاسی چگونه برخورد میکنند!