برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۰ دی ۱۳, سه‌شنبه

تحلیلی بر عملکرد‌های رژیم آخوندی در سال گذشته میلادی ( به قلم بانو محترم مؤمنی روحی‌ )

این متن با پروانه نگارنده آن، بانو " محترم مؤمنی روحی‌ " در این وبلاگ قرار گرفته است.




 چقدر خوب می شد اگر همه افراد حقیقی و حقوقی ، حتی مؤسسات دولتی و ملی و تمامی سازمانهای عام المنفعه یا غیر انتفاعی ، و نیز دیگر مراکز بنیادین در همه کشورهای جهان ، و صد البته مسؤلان حکومتهای سراسر گیتی ، و ...... هزاران البته سران جنایتکار رژیم فاشیستی جمهوری اسلامی ، در آغاز هر سال نو ، چند ساعتی را با خودشان خلوت می کردند ؛ تا به کارنامه عملکردهای یکساله خویش بپردازند !

و چقدر بهتر می شد ، اگر در دو ستون جداگانه ، بدها و خوبهای آن کارها را ، از یکدیگر تفکیک می نمودند ؛ و برای زایل ساختن بدها ، و جهت تقویت نمودن خوبهای انجام شده در سال قبل ، تلاش بیشتری را سرمنشأ کارهای آتی خویش قرار می دادند !

از آنجائی که می دانم سرکردگان فریبکار رژیم دجّاله‌ها ، هرگز به چنین کاری دست نخواهند زد ؛ و یا اگر به این کار دست بزنند ؟ چون پرونده عملکردهایشان سیاه تراز هر شبی است ، نتیجه را حتی به خودشان هم بازگو نخواهند نمود ؛ تا بیش از این آبرویشان بر زمینی که حضور اینها بر روی خودش را ننگ می داند ریخته نشود . بنابراین من این مهم را به انجام می رسانم ، تا به هم میهنانی که اهم دل نگرانی‌هایشان ، چگونگی سرنوشت سرزمین آباء و اجدادی ایشان است ؛ شمه‌ای از آن را برسانم !!

فهرست و تحلیلی را که در زیر می خوانید ، در حافظه من و کامپوترم می باشند ؛ شوربختانه میزان کارهای نسنجیده سران جمهوری بدنام اسلامی ، و نتایج منفی حاصله از آنها ، آنقدر زیاد هستند که در این مختصر نمی گنجند . اما همین اندک هم می تواند حدیث مفصلی از این مجمل را به بقیه منتقل بنماید .

چون تاریخ دقیق این رویدادها را نمی دانم ، ناگزیرم به حافظه‌ام اعتماد بکنم . بنابراین از همگی می خواهم که این نقصان را بر من ببخشایند و به نکته گیری در این رابطه نپردازند .

- در سال گذشته ، حاکمان خودپرست جمهوری اسلامی ، حدود ۳۰۵ قطعه خشت طلا را به عتبات عالیات ( مزارهای امامان شیعه < قبرهای تهی از جسد و بدون کوچکترین ارتباطی با ملت ایران > در شهرهای کشور عراق ) ارسال نموده اند ؛ تا گنبدهای خشت طلا از دست داده آن بزرگوران !!!!! را ، با طلاهای ملت شریف ایران بازسازی و ترمیم بکنند !
بگذریم که در این خصوص چقدر عاید دزدان جمهوری اسلامی خواهد گردید ؛ اما از این حقیقت تلخ نمی توانیم عبور بکنیم ، که در بیمارستانهای مملکت ما ، حتی در تهران بزرگ و به اصطلاح آباد که پایتخت و گل سرسبد دیگر استانهای کشور است ؛ همه روزه تعداد زیادی از بیماران کم بضاعت و فقیر جامعه ، به سبب آنکه نمی توانند پیش پرداخت درخواستی بخش پذیرش بیمارستان را بپردازند ؛ با همه نیازی که به درمان و جراحی و مراقبت‌های ویژه دارند ؛ باید یا راهی بیمارستانهای بدون امکانات و کم تجهیزات دولتی بشوند ؛ و یا راهی خانه هائی بشوند که در آنها نه داروئی و نه پرستاری و نه پزشکی و نه هیچ خدمات درمانی دیگر برایشان مهیاست . و این بدان مفهوم است که ..... بمیرید تا گنبدهای حضرات ، بدون خشت طلا نمانند !!

- در سال گذشته صنایع غذائی ایران سقوط آشکاری داشتند ؛ به ویژه صنعت فرآورده‌های شیری ، در نتیجه بسیاری از مردم بخصوص کودکان و پیران جامعه ، به سبب عدم استفاده کامل و ضروری از لبنیات در سبد غذائی روزانه‌شان ، به بیماریهای مضاعفی مبتلا گشته اند .
این بدان مفهوم نیست که گاوها و گوسفندهای کشور اعتصاب نموده و شیرهایشان را برای خودشان مصادره نمود ه اند ! بلکه فقط به دلیل گرانی بیش از حد این مواد غذائی است که کمتر کسی می تواند به راحتی به آنها دست بیابد و بر سر سفره خانواده‌اش بگذارد . اگر کودکان ایرانی مبتلا به بیماریهای ناشی از کمبود مواد معدنی موجود در شیر و فرآورده‌های آن بشوند ؟ اگر این اطفال بی‌گناه دچار انواع معلولیت‌های جسمی و فکری بگردند ؟ یا اگر سالخوردگان کشور ، با همه نیازی که به مصرف نمودن این مواد غذائی دارند ؛ به دلیل نداری و فقر مستولی بر جامعه ایرانی ، نتوانند آنها را مصرف بکنند ؛ در نتیجه بیمارتر و ضعیف تر می شوند . چه اشکالی دارد ؟ در عوض گنبد‌های مورد نظر با طلاهای اینها ترمیم می شوند و بیشتر بر جهالت و خرافه پرستی هواداران شیطان افزوده می گردد !!

- اگر روز به روز بر تعداد معتادان کشوراضافه شده و طبق آخرین گزارشات آماری ، هم اکنون بیش از شانزده میلیون معتاد در سراسر کشور وجود دارند ؟ اگر همه روزه در خیابانهای بعضی از شهرهای مملکت ، جنازه‌های جوانان معتاد به انواع مواد مخدر نابود کننده ، از درون لجنهای جویهای آنجا پیدا می شوند و بر اندوه دلهای غمزده اهالی شهر می افزایند ؟ اگر حتی مرده شوی‌های گورستانهای کشور ، از شستن اجساد مردگان معتاد به " شیشه و کراک " ، به سبب له و فاسد بودن جسم آنها در اثر مصرف نمودن این مواد خطرناک خودداری می نمایند ؟ چه اشکالی دارد ؟ در عوض آقایان دزدهای دولتی ، با بهانه مصرف نمودن طلاها برای بازسازی گنبدهای مورد نظر ، می توانند ثروت انبوهی را برای خودشان گرد بیاورند !!

- اگر به طور دائمی و منظم ، پیکر انسانهای بی‌گناه زندانی ، به دلائل واهی و غیر منطقی و بدور از مصوبات قانونی ، به جوخه‌های اعدام سپرده می شوند ؟ اگر به خاطر همین اعدامها ، قلب و روح و روان خانواده‌های اعدام شدگان ، مدام در فشارهای گوناگون عصبی قرار می گیرند و جریحه دار می شوند ؟ اگر با همین ندانم به کاریهای مسؤلان بی‌خرد رژیم آخوندی ، سامانه جامعه عمومی در کشور ، روز به روز از وجود نیروهای کارآمد و با تجربه انسانی تهی گشته ، و اگر از تعداد کسانی که برای رشد و آموختن ایشان از دارائی‌های همین مردم سرمایه گذاری شده تا بیاموزند و برای ترقی و اعتلای مردم میهن‌شان بکوشند کاسته بشود ؟ چه غم ؟ امید که حتی یک عدد خشت ( طلا ) از گنبد هیچ امامی که کوچکترین علمی بر حقانیت و اصالت وجود آنها نداریم کم نشود !!

- اگر به صورت لحظه‌ای از میزان درآمد مادی مردم ایران کم می شود ؟ و به سرعت همان مدت کوتاه ، بر میزان نرخهای مواد مصرفی آنها اضافه می گردد ؛ و اگر همه مردم از فقیر تا غنی هشت‌شان گرو نه‌شان است ؟ اگر تعداد کارگران بیکار کشور روزافزون است ؟ اگر برای گذران یک خانواده کوچک چهار نفری ، درآمد کمتر از هشتصد هزار تومان ، به معنای زیر خط فقر زندگی نمودن آحاد کشور می باشد ؟ اگر مادری با این غصه هلاک می شود که چهار دخترش برای خارج شدن از خانه‌شان فقط یک عدد چادر و یک جفت کفش دارند ؛ و به همین خاطر هم هیچوقت نمی توانند به اتفاق یکدیگر از خانه خارج شده و به مدرسه بروند ؟ به دولت و حکومت چه ارتباطی دارد ؟! آنچه که به ایشان مربوط می شود ، آنست که کشیک بکشند ، تا اگر یک خشت طلا از یکی از گنبدهای مذکور لق شده باشد ؛ در زمانی محدود و سریع آنرا با یک خشت طلای ایرانی جایگزین و بازسازی بکنند !!

- اگر معلمان مملکت مجبورند که برا ی جبران نمودن کمبود بودجه زندگی‌شان ، جهت تأمین هزینه‌های سنگین مخارج خانواده‌شان ، خودشان را به آب و آتش بزنند تا بتوانند که یک شغل دوم هم دست و پا بکنند ؟ که تا شاید از این رهگذر گوشه ی دیگری از ضعفهای اقتصادی کاشانه خود و همسر و فرزندانشان را به قوت بدل بنمایند ؛ و با تن دادن به سختی‌های بیشتری در زندگی خصوصی خویش ، آسیبهای روحی و احساسی اعضای خانواده‌شان را به کمترین میزان ممکن تقلیل بدهند ؟ به دولتمردان رژیم جبار آخوندی چه ارتباطی دارد ؛ که برای رهائی این قشر زحمتکش از فشارهای اقتصادی موجود در جامعه کاری بکنند ؟ چون که آقایان مسؤل در جمهوری اسلامی ، خودشان هم گرفتاری‌های زیادی در زمینه‌های مختلف اقتصادی دارند ؛ که بایستی با هزار شیادی و دوز و کلک ، راههائی بیابند که به وسیله آنها بتوانند به ملت ایران ، به همکاران بالادست و به خدمتگزاران زیر دست و هرکه مزاحم پیشرفت و ترقی کارهای خلاف ایشان می باشند ؛ دروغهائی را بگویند تا کسی از کارشان سر در نیاورد .
از زمره این فریبکاری‌ها ، اعلام دروغین همکاری با شرکتهای خارجی در کشورهای همسایه با ایران است . شرکت هائی که هیچ موجودیت حقیقی ندارند و این قضیه از بیخ و بن بی‌اساس می باشد . گذاشتن چنین کلاه بزرگی بر سر دیگران ، خصوصا بر سر همکاران رندتر از خودشان ، آنقدر وقت آنها را می گیرد که جائی برای تفکر در مشکلات عدیده مردم برایشان باقی نمی گذارد !!

- هشت سال تمام از وقوع زلزله دلخراش شهرستان بم می گذرد ؛ هنوز یک کار اساسی در جهت ترمیم خرابی‌ها صورت نپذیرفته ، و هنوز همه اماکن خسارت دیده همچنان به همان وضعیت باقی هستند . چه اشکالی دارد ؟ گنبدهای طلائی امامین عسکریین اهمیت دارند ؛ که آقایان خیلی جدی در صدد جایگزینی و ترمیم گنبدها ، با خشت‌های طلای ایرانی می باشند و سرشان حسابی گرم است !!

- مانند کلاغی که خودش نیاز به جراحی دارد و در حال پرواز نمودن در هوا فریاد می زند که جراح است ! هزاران کار ناتمام روی دستشان مانده است ؛ ولی مسؤلان کارنادرست حکومت شیادان ، همه آنها را رها کرده اند و در حال دخالت کردن در امور کشورهای دیگر می باشند . افغانستان ، سوریه ، عراق ، لبنان و ...... شده اند پایگاههای فعالیت مداخله جویانه ایشان .
ملت افغان گله دارند که جمهوری اسلامی در امور کشورشان دخالت می کند . سوری‌ها در جریان تظاهرات آزادیخواهانه‌شان ، پرچم جمهوری اسلامی را به علامت اعتراض به مداخله آخوندها در کشورشان به آتش کشیدند . عراقی‌ها نیز چنین گلایه هائی را دارند ؛ آنها معتقدند که نوری المالکی نخست وزیر شیعه عراق ، بدون اجازه خامنه‌ای آب هم نمی نوشد . مسیحیان لبنانی نیز نسبت به روابط حکومت اسلامی با حزب اله لبنان معترضند و این عمل را دخالت آخوندها در کشورشان می دانند .
بدیهی است که این مداخلات برای جمهوری اسلامی هزینه مادی هم دارد . به ویژه در ارتباط با کمکهائی که به حزب اله می کنند ، بدنامی پرداخت نمودن این مخارج را بدان جهت به جان می خرند ، که در صورت لزوم از مزدوران فلسطینی برای سرکوب کردن ملت به پاخاسته ایران استفاده بکنند .
در حالی که به دلیل فقر مستولی بر مملکت ، فرزندان ملت ایران ، به دلیل کمبود مراکز آموزشی کشور، در مدارس دو یا سه شیفتی تحصیل می کنند ؛ و روستاهای کشور هم مانند یک قرن پیش یک مدرسه درست و حسابی ندارند . دانشجویان ، بخصوص آنهائی که ناچارند از شهر خودشان به جاهای دورتری بروند و به تحصیل دانش بپردازند ؛ از امکانات بسیار کمی برخوردارند ؛ مسؤلین هم کوچکترین بهائی به این نابسامانی‌های سیستم آموزشی مملکت نمی دهند . اما با پرداختن وامهای هنگفت بلاعوض به کشورهائی مانند ونزوئلا ، که در زیر زمینهای سرزمینشان اقیانوس نفت جاری است ؛ کمک می کنند که پالایشگاه جدید داشته باشند ! اما خود مفلوکشان ، پس از تحریم بنزین به خاطر نداشتن پالایشگاه ویژه بنزین ، به ساختن بنزینی با میزان آلودگی بسیار زیاد پرداختند ؛ در نتیجه به خاطر آلودگی فراتر از حد ممکن ، مردم کشور را به بیماریهای گوناگون تنفسی هم مبتلا نمودند ! البته باز هم هیچ اشکالی ندارد ، اشکال آنجائی پیش می آید ، که نتوانند خشت‌های طلا را به موقع به گنبدها برسانند ؛ که البته با وجود دارائی‌های بسیار زیاد ملت ایران از در آمد‌های نفت ، به راحتی قابل جبران است !!

- به وجود آمدن کشور بزرگی مانند ایران ، کار یکهزار و دو هزار سال که نیست ؛ این سرزمین وسیع محل سکونت اقوام گوناگون و اقلیتهای مختلف مذهبی مانند یهودی ، مسیحی و زرتشتی و بهائی است . این حکومت سفاک و جانی ، حتی به اقلیت اهل تسنن مسلمان رحم نمی کند ، چه رسد به پیروان آئینها و ادیان دیگر!
به بهانه‌های غیرواقعی ، به دستگیرنمودن و زندانی کردن آنها اقدام می کنند . اینگونه می خواهند رأفت اسلامی و اخلاق حسنه‌ای را که پیامبرشان گفته که برای تکمیل آنها به رسالت برگزیده شده را بها بدهند و به اکرام پیامبر عظیم الشأن اسلام ناب محمدی بپردازند !!

- سنگ اسلام را به سینه‌هایشان می زنند ، ولی بیشترین مراوده‌های سیاسی ، و معامله‌های اقتصادی‌شان را ، با کشورهائ کمونیستی مثل چین و روسیه و کوبا دارند ! بیچاره اسلام ناب محمدی که بیرق دار و حامی سرسختش جمهوری منفور اسلامی است . ولی‌ای کاش لطمات این دوستی‌ها و معاملات مصلحتی اینها ، فقط دامان اسلام را به آتش می کشید ؛ حال آنکه نوک پیکان مشکل آفرینی‌های این داد و ستدهای سیاسی اقتصادی ، زندگی سختی را به مردم ایران تحمیل می نمایند و هیچ کاری هم از دستشان بر نمی آید !!

- برای جامعه زنان کشور ، هیچ نوع امنیت اجتماعی و آزادی‌های فردی وجود ندارد . در آن حدی هم که مقداری آزادی موجود می باشد ؛ محدودیت‌های پوششی ایشان ، دست و پایشان را بسته است . مانند دختران فوتبالیست کشورمان ، که به دلیل پوشش ورزشی نامناسب و غیر استاندارد ، با تمام توانائی که دراین موارد دارند ؛ نمی توانند در میدانهای ورزشی خوش بدرخشند و لیاقت ذاتی‌شان را نزد دیگران به نمایش بگذارند !
مردانی با توحش یک حیوان درنده ، زنهای خویش را به وسط خیابان جلوی خانه‌شان کشانده و بعد از کتک مفصلی که به آنها زده اند ؛ ایشان را در انظار دیگران کشته اند . در دیاری که نه قانون از زن حمایت می کند ، و نه هیچ مرجع اجتماعی و هیچ کارشناسی برای رسیدگی به خشونت هائی که علیه زنان کشور اعمال می شوند وجود ندارند ؛ همه روزه شاهد چنین جریانات تراژدی برای زنان ایران هستیم !!

- در میان اینهمه کشورهائی که در جهان هستند ، مسؤلان رژیم آخوندی ترجیح می دهند ، که با بدنام‌ترین رؤسای آن کشورها دوستی و مراوده داشته باشند! ولادیمیر پوتین ، هوگو چاوز ، تروریست‌های القاعده و طالبان ، بشار اسد ، حسن نصراله ، رؤسای کشورهای کره شمالی ، یمن ، چین ، بولیوی و ....... دوستان و " یارغار " و رفیق فابریک محمود احمدی نژاد می باشند ! کسانی که اگر از او بدتر نباشند ، دست کم دردنائت و رذالت و بی‌کفایتی با هم یکسانی دارند !!

- در سالی که گذشت ، دو بار در اخبار آمد که قایق حامل پناهجویان ایرانی و افغانی ، که از کشور گریخته بودند و به دنبال پناهگاهی امن می رفتند ؛ غرق شد و همه سرنشینان آن قایقها ، درون آبهای پر تلاطم اقیانوس جان باختند . چه کسانی مسؤل مرگ زودرس این انسانها هستند ؟ اگر اینها در سرزمین اجدادی خودشان مأوائی می داشتند ؟ اگر در کنار آن سرپناه کوچک و فقیرانه ، درآمد مختصری هم داشتند که با آن زندگی خود و خانواده‌شان را در حدی متوسط اداره می نمودند ؟ چگونه از کشورشان دل می کندند و راهی دیاری ناشناخته می شدند؟
و اگرهای دیگری که برای اکثریت مردم شناخته شده هستند . باز هم تمامی این ناکامی‌ها و بد بیاریها هیچ اشکالی ندارند ! آنچه که باید مورد توجه و رسیدگی حکومت و دولت ضد بشری جمهوری اسلامی قرار بگیرد ؛ اوضاع مربوط به ساختمان‌های عتبات عالیات است !!

- یکی دیگر از کارهای تمسخر آمیز رژیم آخوندی ، به ویژه رئیس جمهوری آن ، جابجائی وزیران وزارتخانه هاست ! اگر این کار را با هدف جایگزینی خوب به جای بد انجام می داد ؟ می شد چنین تعلل هائی را کمی از او پذیرفت . البته باید گفت " مورچه چه هست ، که کله و پاچه ش باشد ؟ " یعنی خود رئیس جمهورحکومت اسلامی چه تحفه‌ای هست که اعضای کابینه‌اش باشند ؟!!

- دزدیهای چندین هزار میلیاردی از بانکها کجا ، و دزدی اندکی که توسط یک دزد ناشی و " آفتابه دزد " انجام می گیرد کجا ؟ ولی در رژیم خودکامه و پول و قدرت پرست ولایتی فقاهتی جمهوری اسلامی ، پای چپ و دست راست آفتابه دزد فلکزده را قطع می کنند ؛ که مایه عبرت دیگران باشد و دیگر از این غلطها نکند ! اما دزدان میلیاردها را به امان خدا رها می نمایند و از سر تقصیراتشان می گذرند ؛ تا به خارج از کشور رفته و مقیم گردند ؛ و بعد در یک فرصت مناسب ، سهم آقایان را به آنها بدهند !!

- پایشان را روی دم شیر می گذارند و با دست قلقلکش می دهند ؛ تا دشمنی و دوستی‌شان با او را ، همزمان به رخش بکشند ! درظاهر برای آمریکا و اسرائیل خط و نشان می کشند ؛ اما در باطن با ایشان معاملات آنچنانی دارند . در ظاهر مردم ایران و سایر نقاط جهان را فریب می دهند ؛ ولی در باطن بر سر خودشان کلاهی به اندازه یک ورشکستگی سیاسی خفت بار می گذارند !!

- چون با زندانی نمودن اقلیت‌های مذهبی و افراد بی‌گناه و یا مخالفان رژیمشان ارضا نمی شوند ؛ با وارد ساختن فشار‌های جبرآمیز بر خانواده‌های آنها ، به برقراری رعب و وحشت در میان آحاد جامعه می کوشند . فراموش کرده اند که ترسیدن از شرایط محیطی که فرد وحشت زده در آن زیست میکند ؛ خاصیتی را در بر دارد که در ذهن مفلوک مسؤلان جاهل این حکومت نمی گنجد . شهامت جنون آسای قهرمانانه برخاسته از ترس و وحشت ، غریزه‌ای بسیار قوی و کارآمد است ؛ که در موقعیت مقتضی به ایجاد شجاعتی وصف ناشدنی در فرد ترسیده می انجامد . آنوقت خواهد بود که اراذل و اوباش حکومت آخوندی ، باید دمشان را روی کولشان بیندازند و در لانه‌هایشان بخزند !!

- جهت بیشتر چاپیدن مردم و غارت نمودن خزانه مملکت ، می خواهند با فریب بزرگی به نام " یارانه‌ها " هم از توبره بخورند و هم از آخور، چرا که با این ترفند ، هم به مردم یاری می رسانند و هم نه ! زبانی همه کارها را با دادن مبالغ موسوم به یارانه‌ها آسان کرده و اعلام می دارند: " در کشور ما هیچ فقیری وجود ندارد ، زیرا مردم با گرفتن یارانه‌هایشان ، دست کم پول نان خریدن را خواهند داشت که گرسنه نمانند . " واقعأ که این احمدی نژاد عجب روئی دارد ؟! یارانه هائی را که گاهی می پردازند و گاهی هم به حساب هیچ شهروند ایرانی نمی ریزند را ، برای پر نمودن چاله چوله‌های دولت استفاده می کنند و منتش را بر سر مردم می گذارند !!

- چندین سال است که در بعضی از نقاط کشور ، مخصوصا در روستای " کلاردشت " در استان مازندران ، غریبه هائی با لباسهای بلند عربی رفت و آمد می کنند و در آنجا سکونت دارند ! این افراد غیر محلی با خریدن چند خانه از روستائیان به قیمتی بالاتر از نرخ عادی آنها ، در این مکان ساکن گشته اند . روستائیان بی‌غلّ و غش هم ، برای کسب چنین درآمد چشمگیری ، هر دو سه خانوار در یک خانه ساکن شده اند ؛ که تا منازل خودشان را به این بیگانگان بفروشند !
کاری که در گذشته میان فلسطینیان پول پرست و یهودیان مهاجر اتفاق افتاد . یهودی‌های ثرتمند ، اعراب فلسطینی را با خریدن زمین‌های ایشان به قیمت بالاتر از نرخ واقعی آنها تطمیع نمودند . آرام آرام همه آن منطقه وسیع را از آنها خریدند و سرزمینی را که در تورات به انها وعده داده شده بود را بازستاندند !
و اکنون عربهای گروه تروریستی القاعده ، در ایران به این کار مشغولند ! در حقیقت خامنه‌ای متحجر و احمدی نژاد بلاهت پیشه و همه اعوان و انصار نوکر صفتشان ، در صدد انجام دادن منفورترین و احمقانه‌ترین و قبیحانه‌ترین اعمال سی سال جاری خودشان می باشند . چگونه خواهند توانست به چهره پر افتخار تاریخ ایران بنگرند و شرمشان نشود ؟ سکنی دادن تروریست‌های بین المللی در ایران ، و مخفی نمودن آنها از منظر دید همگان ، چه معنائی می تواند داشته باشد؟!!

- یکی دیگر از مسائلی که مربوط به سال قبل نیست ، وازآغاز فرو ریزی آوار سیاه انقلاب مبتذل اسلامی بر پیکر ایرانمان ، تأثیر رنج آوری بر روی همه میهن پرستان ایرانی گذاشته است ؛ در عزلت و انزوا قرار دادن نیروهای سه گانه آرتش ایران ، و بها و رونق دادن به لاتخانه سپاه پاسدران جمهوری اسلامی است ! که به زعم من با همه افسوسی که در این رابطه می خورم ؛ بی‌کفایتی خود افراد نیروهای مسلح می باشد ؛ که دست روی دست گذاشته اند تا مثلث منحوس رهبری و رئیس جمهور و سپاه ، بقیه آنچه را که مانده به تاراج ببرند و مردم را بیش از پیش به خاک سیاه بنشانند .
اگر آرتش یک حکومت ، با دیدن اینهمه ناملایمات در داخل کشور ، همچنان سکوت می کند و به یک اقدام متحولانه مانند کودتای نظامی برای سرنگونی رژیمی جبار و جنایتکار اقدام نمی کند ؟ یا فرسوده و ناکارآمد است ، و یا در مورد ملت خیانتکاری میکند و همدست همان قاتلان نامسلمان است !!
" به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم ؟ "
زمستان ۱۳۹۰ هلند
محترم مومنی روحی