برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

منحوس و منفور‌ترین عکس تاریخ ایران / اهریمن و یارانش


در تصویر زیر ( لحظه ورود خمینی به ایران)، همانگونه که به طور واضح می‌بینید ، از نخستن  لحظات ورود منحوس خمینی اهریمن صفت، همدستان مافیای مذهبی‌ او نیز او را شانه به شانه یاری میکردند و در ذهنشان آرزویی برای تصاحب قدرت بخشی از حوزه سیاسی ایران آینده را می‌پرورانند، بدون اینکه ذرّه‌ای از کسی‌ که همراهی و حمایتش میکنند یا شناخت واقعی‌ داشته باشند و یا اینکه ذرّه‌ای اطمینان کسب کرده باشند که این آخوند ولایت طلب، برای ایران و آینده ایران احساسی‌ داشته باشد!


تعریف کسی‌ که نه تنها خودش در شناخت رهبر سیاسیش کوتاهی‌ کرده و یا اینکه هم به خودش دروغ می‌گوید و هم‌ به مردم کشورش و برای کسی‌ تبلیغ می‌کند که سه دهه پیش از انقلاب ننگین ۵۷، در کتاب کشف السرار از اهداف ولایت طلبی خود، واضح و بدون پرده سخن گفته، حقیقتاً به جز واژه شّیاد یا ابله کدام یک مناسب تر شخصیت و هویت اصلی‌ این افراد به اصطلاح روشنفکر نما است؟! این افراد یا از خمینی شناخت داشتن و یا نداشتند، اگر شناخت واقعی‌ داشتند، پس باید شّیاد باشند که به ملت ایران دروغ گفتند و اگر اینقدر همت عالی‌ نداشتند که تنها یک کتاب از خمینی را که در سال ۱۳۴۲ به چاپ رسیده بود، خوانده باشند، پس باید ابله و نادان باشند. حماقت تا حدی که پس از اثبات هویت منفور و ضدّ ایرانی‌ جمهوری اسلامی پس از ۳۳ سال، هنوز در کربلائ انقلاب اسلامی سینه میزند و نام وبسایت خودش را با گستاخی تمام "انقلاب اسلامی در هجرت"میگذارد و پرچم سه رنگ شیرو خورشید نشان ایران را هم دل بخواهی تغییر میدهد و آنرا بدون هیچ نشانی‌، گویا که هیچ پیشینه ایران را قبول ندارد و تاریخ پرچم ایران تنها از آنجایی‌ که این کوته فکر سیاسی میپسندد، آغاز شده!


شاید برخی‌ از نوشتن این مقاله من چنین واکنشی نشان دهند، که امثال بنی صدر به زباله دان تاریخ پیوستند و دیگر نامی‌ از آنها بر زبان نیست. اما یادتان نرود که سخنی از بزرگی‌ چنین می‌گوید که هرگز دشمنان خود را دست کم نگیرید، خمینی دجال هم نامی‌ بر سر زبان‌ها نداشت و ناگهان، دسیسهٔ بیگانگان که طاقت دیدن ترقی‌ ملت ایران و پیشرفت صنعتی و اقتدار و صلابت ایران شاهنشاهی را نداشتند، از نا کجا آباد او را رهبر ملت بخت برگشته ایران کرد!


دلیل ابتلای ایران به طاعون حکومت مذهبی‌ و عفونتی به نام مافیای مذهبی‌ غضب خداوند و قسمت الهی نبود و تنها از بی‌ ملاحظگی و کوتاهی‌ همین مردم بود. حالا رو به خدا می‌کنیم و میگوییم چطور شد که ایران دچار چنین بلای خانمان سوزی شد و از کجا یک آخوند بی‌ سواد شد "رهبر ملت ایران"؟! باید گفت: از بی‌ تفاوتی‌ همین ملت به دشمنان در کمین خفته ایران و ایرانیت. از دست کم گرفتن اهریمن نژادانی چون همین افراد که در تصویر می‌بینید. زمانی‌ که خمینی پیش از فرود بر خاک ایران احساس خود را از بازگشت از تبعید به ایران با پوزخندی "هیچ" ابراز کرد، هیچ یک از این مافیای اسلامی خم به ابرو نیاوردند و در عوض خمینی جنایت کار را همه جا همراهی  و پشتیبانی‌ کردند! یکی‌ از این افراد که هنوز هم دروغ می‌گوید و دست از آرزوهای بر باد رفته انقلاب اسلامیش بر نداشته ابوالحسن بنی صدر هست که آزادی و دموکراسی را در آیه‌های قران و اسلام ناب محمدی تشریح می‌کند و بهترین نوع آزادی را آزادی اسلامی میداند!

از راست به چپ در ردیف پشت: ابوالحسن بنی‌صدر، صادق طباطبایی، حسن لاهوتی (پشت سر وی صادق قطب زاده) مرتضی مطهری. در جلو: روح‌الله خمینی، احمد خمینی در بازگشت خمینی به ایران در سال ۵۷





ویدئو زیر به طور دقیق تری این عکس را که برای سالها ممنوع بود، تشریح می‌کند. آگاه باشیم و از نفوذ مافیای مذهبی‌ و اصلاح طلبان در فضای مجازی به سادگی‌ گذر نکنیم و اجازه ندهیم که این خائنان به کشور بار دیگر مردم ایران رو به بازی بگیرند.


امروز اسلام پرستان از هر طیف سیاسی با هم برای حفظ حکومت اسلامی بیعت میکنند و دشمن اصلی‌ خود را نه تنها جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه نمی‌دانند، بلکه پیکان حملات را به سوی فرزند پادشاه فقید، رضا پهلوی گرفته اند و از ایراد کثیف‌ترین انگ‌ها و اتهامات به او و دوران حکومت پدرش کوتاهی‌ نمیکنند!


در ضمن این نوشته‌های یک جوان ایرانی‌ از نسل سوخته هست که سنی‌ کمتر از عمر حکومت جمهوری اسلامی دارد. جوانی که دیگر نمی‌خواهد وطنش به دهان گرگان گشنه قدرت سیاسی بیفتد و تنها آرزویش آزادی ایران و بازگشت شکوه و صلابت زنان و مردان ایرانی‌ و بازگشت آبروی ملی‌ ایرانیان در جهان و جامعه بین المللی، همچون دوران با شکوه پیش از انقلاب ننگین اسلامی، هست.


پدر ابولحسن بنی صدر در سمت چپ 



بدون شرح (بدون شرم)




ابوشریف اولین فرمانده سپاه در کنار ابولحسن بنی صدر

سخنرانی سید احمد خمینی در کنار ابوالحسن بنی‌صدر و عباس آقازمانی (ابوشریف)

ابولحسن بنی صدر به عنوان مشاور خمینی در کنار او در نوفل لوشاتو پاریس