برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

چرا بالاترین مدام موضوع‌های داغ مربوط به رضا پهلوی رو پاک می‌کند؟


این بار نخستی‌ نیست که ما شاهد حذف موضوع‌های داغ پیرامون فعالیت‌های رضا پهلوی هستیم! طبق قوانین بالاترین، اگر موضوع که بیش از ده لینک از ده کاربر متفاوت و از آدرس‌های اینترنتی متفاوت داشته باشد و حول یک موضوع هم باشد، با صرف ۱۵۰۰۰ امتیاز قابل تبدیل به یک موضوع داغ می‌باشد. 

از مسئولین سایت بالاترین خواهشمندم که پاسخگو باشند. مگر اینجا مکانی برای گفتگوی آزاد نیست؟! به چه دلیل ما همواره شاهد چنین رفتار و سانسوری از طرف وبسایت بالاترین هستیم ؟!! لینک مربوط به موضوع داغ امروز پیرامون گفتگوی اختصاصی میان "رضا پهلوی" و فرشاد محمدی از وبسایت خبری "صبح امروز" بود که در دو بخش ارائه شده بود و دوستان بسیاری در وبلاگ‌ها شون به نقد و تحلیل این گفتگو پرداخته بودند و تمامی‌ این لینک‌ها بدنه این موضوع داغ رو تشکیل میداد که به دلیل نا معلومی پاک شد.  



یکبار دیگر به لینک‌های معتبر استفاده شده در شکل گیری این موضوع داغ با هم نگاه کنیم و کوشش کنیم تا مغرضانه از سانسور خبری در بالاترین حمایت نکنیم که به خودتون ضرر زدید. امروز رضا پهلوی، فردا شاید دیگری! منع آزادی بیان در هر نوع و در مورد هر کسی‌ محکوم و نا پسند می‌باشد. 


چهار وبسایت رسمی‌ در پست این خبر تشریک مساعی داشتند. 


۱) ایران گلوبال
۲) وبسایت رضا پهلوی
۳) وبسایت حذب مشروطه (لیبرال دمکرات)
۴) وبسایت صبح امروز


و هشت وبلاگ شخصی‌ که هر کدام به بخش‌های متفاوتی از این گفتگو از زوایای متفاوتی پرداخته و به نکته‌های متفاوتی اشاره دقیق تری کرده اند. هیچ کدام از لینک‌ها تکراری نیست و در هیچ کدام تخلفی صورت نگرفته. 

امیدوارم که از طرف بالایار‌ها و شخص مسئول  که این موضوع داغ رو حذف کرده پاسخ منطقی‌ رو در رابطه با این عملکرد نا پسندانه بالاترین دریافت کنیم و شاهد بازگشت این موضوع داغ ارزشمند به بخش پنجره موضوع‌های داغ باشیم. در غیر این صورت در نحوه عملکرد این رسانه‌ باید شک کرد.