برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

وقاحت بی‌ حد اندازه جمهوری اسلامی: پخش اعترافات عملیات تروریستی و گرامیداشت این گونه رفتار ها


ویدئو‌ای که می‌بینید بخشیست از برنامه پخش شده توسط جمهوری اسلامی در راستای تجلیل عناصر تروریستی و فعالیت آنها  در دوران حکومت پهلوی. این ویدئو زیاد نیاز به توضیح ندارد، تنها اینکه مرام جمهوری اسلامی طرح گروگان گیری اعضای خانواده پهلوی و طرح ترور زنده یاد شعبان جعفری را علناً و با وقاحت تمام در تلویزیون رسمی‌ کشور گرامی‌ میدارد و اینگونه رفتار‌ها را دلیرانه و آزادی خواهانه جلوه میدهد!!

این یعنی‌ دقیقا خصوصیت یک حکومت طالبانی. زنده یاد شعبان جعفری، بعد‌ها گفت که به قول آنها که مرا شعبان بی‌ مخ می‌نامند، من در بازگشت شاهی به کشور نقش داشتم که به زنان حق رای برای نخستین بار در تاریخ ایران را داد، اصلاحات ارزی کرد، جنگل‌ها رو ملی‌ کرد، ایران رو از کشوری جهان سوم به سطح کشور‌های در حال توسعه  و دروازه‌های تمدن پیش برد، امنیت کلّ خاورمیانه رو چنان تقویت بخشیده بود که کشوری به فکر حمله نظامی نبود، خانه‌های انصاف ساخت، بهترین دانشگاه‌ها رو تأسیس کرد، منابع آب رو ملی‌ کرد ،پاسپورت ایرانی‌ رو دارای اعتبار بالایی کرد. اما بر عکس آن دسته که خودشان رو روشنفکر میخوانند، یعنی‌ همان نهضت ملی‌، مجاهدین و حزب توده شخصی‌ دجال و حیله‌گر چون خمینی رو برای ملت ایران آوردند!!  



در بخشی از این قطعه فیلم یکی‌ از عناصر وابسته به رژیم ضدّ بشری و طالبانی جمهوری اسلامی، به نام عزت الله شاهی  مفتخرانه فاش می‌کند که قصد گروگان گیری برخی‌ از اعضای خاندان پهلوی و در صورت امکان قتل آنها رو در ازای آزادی برخی‌ زندانیان سیاسی آن زمان داشته است. از جمله شهرام، خواهرزادهٔ محمد رضا شاه پهلوی.

این پست رو گذاشتم برای اون دسته که مغرضانه و یا نا آگاهانه سیاست‌های محمد رضا شاه پهلوی در برابر چنین تروریست‌ها و جانیانی رو دیکتاتور مآبانه توجیه میکنند و به گونه‌ای این روز‌ها مخالفان شاه را توصیف میکنند که دیگران که عمرشان قد نمیدهد و یا آگاه نیستند شاید تصور کنند که آنها که به جرم ترور شخصیت‌های سیاسی و یا کشوری مجازات و اعدام شدند، همانند همین نداها و سهراب‌ها جوانانی از نسل سوخته و معصوم و بی‌ گناه بودند!! خیر،، هرگز اینگونه نبوده. امثال گل سرخی‌ها افرادی بودند که قصد ترور همین شاهزاده رضا پهلوی را داشتند تا به مقاصد خود برسند که حالا مجاهدین و حزب توده و کمونیست از آنها به طرزی مضحکانه قهرمان و شهید راه آزادی میسازند و نه از روی تصادف بلکه به خاطر مرام مشابه،  جمهوری اسلامی هم با آنها همسو و همفکر است.   

یاد آور میشوم آن دسته که مخالف شاه و ایران شاهنشاهی بودند اساسا مذهبی‌ و یا مارکسیست بودند ، به هر صورت هر کدام می‌خواستند ایران را به دست بیگانه‌ای بدهند که در نهایت مذهبیون افراطی ایران ما را به کشوری آمیخته با فرهنگ عربی‌ و اسلام گرا تبدیل کردند!!

بله، شاه با چنین افراد فناتیک و متعصبی از سوی مخالفان خویش روبرو بود که تنها زبان آنها توحش و اسلحه بود و از طرفی‌ علاقهٔ او برای مدرن کردن ایران چیزی بود که این افراد رو از هر چیزی بیشتر برای مبارزه و مخالفت با او بر می‌تابید.