برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

حقایقی که ملت ایران در رابطه با شکل گیری "انقلاب اسلامی" نمی‌دانند و یا باور ندارند!


دوستانی که انگیلیسی نمیدونند، خلاصه این ویدئو این هست که آقای مایکل ایوانس، نگارنده و تحلیل گر برجسته سیاسی، در رابطه با جیمی کارتر، رئیس جمهوری بخت آمریکا در سال ۱۳۵۷، و نقشه‌های شوم او برای تغییر رژیم در ایران و اسلامی کردن منطقه خاورمیانه سخن می‌گوید و جیمی کارتر را پدر خوانده بی‌ ثباتی در جهان مینامد از آنجایی که همین جیمی کارتر  طراح انقلاب اسلامی ایران بود و مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون دلار آمریکا را در دفعات مختلف به خمینی دجال، در دوران اقامتش در نوفل لوشاتو فرانسه، پرداخت کرده بود. مایکل ایوانس در ادامه می‌گوید که شاه ایران نگرانیش را از عواقب ناگوار این سیاست جیمی کارتر پیش از ترک ایران به او گفته بود که اگر نقشه شوم کارتر عملی‌ شود، عواقب ناگواری در انتظار جهان و مردم ایران خواهد بود، از جمله؛ روسیه به افغانستان حمله خواهد کردم، عراق به ایران حمله نظامی خواهد داشت و اسلام گرا‌های بنیادگرا جهان را بی‌ ثبات خواهند کرد، که همه آنها در نهایت به حقیقت پیوستند.

در ادامه ایشان می‌گویند، که باراک اوباما و جیمی کارتر از سیاست‌های مماشات  مشابهی برخوردار هستند که به داشتن دیالوگ با حکومت‌های این چنینی و اسلام گرا می‌‌انجامد.  

در بخش دیگری از این قطعه مستند، پادشاه فقید در آخرین گفتگوی خود با Sir David Frost وقتی‌ در پاناما سکونت داشت، می‌گوید که این را میداند که خمینی به عنوان یک شخص تنها و بدون کمک قادر به این نبوده که طرح اصلی‌ چنین نقشه‌ای را برای ایران بکشد، یا تمام ارگان‌های تروریستی مربوط به انقلاب اسلامی رو تاسیس کند.  پادشاه می‌گوید که همچنین این حقیقت را میداند که مبلغ هنگفتی باید هزینه شده باشد، تا این نقشه شوم عملی‌ شود که خمینی و اطرافیانش توان مالی‌ آن را نداشته اند. آریامهر می‌گوید که به یقین این را میداند که گروهی از برترین و ماهر‌ترین پروپاگاندا های  سیاسی ( حقهٔ بازی سیاسی) به کار برده شده بودند، تا نظام سلطنتی ایشان رو به عنوان گروهی ظالم و هیولا‌های ستمگر نشان دهند تا خمینی به پیروزی برسد. 

ایشان می‌گویند که حتی از عملکرد موذیانه و غیر منصفانه، یک طرفه و مغرضانه رسانه‌ بی‌ بی‌ سی‌ و فرستادن گروهی ژورنالیست ضد شاه به ایران در زمان حکومتش آگاه هست که چگونه تنها نقش بلندگویی برای بلند تّر نشان دادن صدای مخالفین در ایران را داشتند. بی‌ بی‌ سی‌ پس از گذشت ۳۰ سال به خاطر این نحوه گزارش مغرضانه در تارنامه رادیو چهار بی‌ بی‌ سی‌ تنها اعتراف به ارتکاب چنین اشتباهی در تهیه خبر به شیوه غیر حرفه‌ای و نا درست ژورنالیستی و همچنین پخش اعتراضات سفیر کبیر بخت انگلیس در ایران به نحوه عملکرد این رسانه‌ در آن زمان کرد ولی‌ از ملت ایران هنوز هم عذر خواهی‌ رسمی‌ نکرده است. 

این‌ها بخشی  کوچک از خیانت غرب به ملت ایران و حکومت شاهنشاهی ایران است که ملت ایران هنوز هم نمی‌دانند و یا در دانستن آن کوتاهی‌ مییکنند، ولی‌ پادشاه فقید پس از گذشت یک سال از انقلاب اسلامی به باور آن‌ها رسیده بود! چه بد که او را هرگز باور نکردند برخی‌!..






برای کشف حقیقت به شما دوستان توصیه می‌کنم که با مستند Devokution ساخته بهرام و راد بهار لوو آشنا شوید که پیرامون چگونه گی‌‌ پیدایش فاجعه ۵۷، تحلیل‌ها و برسی‌‌های شفافانه و تا بحال شنیده نشده‌ای را بر اساس آخرین مدارک از بایگانی استخراج شده تهیه و تولید کرده اند. شما میتوانید که این مستند را از سایت زیر به دو زبان فارسی‌ و انگلیسی خریداری کنید. 




لینک سایت فیلم مستند Devolution