برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

فایل صوتی دیدگاه و سخنان اخیر رضا پهلوی در رابطه با افراد فحاش ( از جمله سعید سکویی، سهیل مرزبان و اتاق مهرگان در پلتاک)

یک گفتگوی ۱۷ دقیقه‌ای میان گروهی از هم میهنان و شاهزاده رضا پهلوی و اعلام پیشنهاد‌های راهکاری و چاره جویانه از هر دو سؤ در برخورد با افرادی که خود را به اصطلاح از اپوزیسیون خارج از کشور معرفی‌ میکنند و عملا به غیر از فحاشی و نا سزا گفتن و ضربه زدن به کلّ  اپوزیسیون کار دیگری نمیکنند ( از جمله سعید سکوئی، سهیل مرزبان و اتاق مهرگان در پلتاک).

شاهزاده رضا پهلوی به طور کلی‌ و تلگرافی در این گفتگو اشاره به این کردند که فحاشی و ناسزاگویی برخی‌ از افراد و در کلّ اینگونه رفتار‌ها ناشی‌ از یک مشکل فرهنگی‌ و بنیادیست و عده‌ای هستند که معنای آزادی بیان را نفهمیدند و اشتباه میگیرند با آزادی فحاشی و بد دهانی! در ادامه رضا پهلوی گفت:  

<<چنین رفتاری  اگر چه عمدا یا با یک غرض خاصی‌ و یا واقعا از روی نادانی‌ این افراد صورت می‌گیرد، طبیعتاً از دید هر کسی‌ زشت و زننده خواهد بود و اگر این افراد که به اصطلاح خودشان رو طرفدار نظام پادشاهی معرفی‌ میکنند اما خودشون بد‌ترین رفتار ممکنِ انسانی‌ رو با دیگران دارند، حتی خودِ من را گاهی‌ اوقات به شک کردن می‌‌اندازد که نکند که این افراد خود از عوامل نظام جمهوری اسلامی باشند و عملا دارند چنین رفتاری میکنند (برای تخریب)، یا واقعا از نظر عقلی یک بیمار هستند، چون واقعا هیچ انسان روشنفکر و آزاده‌ای محال عقل هست که اینگونه رفتاری داشته باشه. پس اینها نه آزاده هستند و نه فرهنگ دموکراتیک سرشون میشه و نه حتی یک رفتار شایسته انسانی‌ دارند، و اگر حتی عقلشون هم نرسه یک تربیتی، یک آداب و رسومی باید داشته باشند. پس بنابرین حساب این افراد جداست و جدا جای شرم و تأسف هست.>>

خواهشأ برای گوش دادن به تمام این گفتگوی ۱۷ دقیقه، لینک فایل صوتی رو انتخاب فرمائید.