برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

سانسور اخبار، حذف و خفه کردن صدای کاربران معترض حکم همان اعدام در جهان حقیقی‌ را دارد!

در ابتدا کسانی‌ که قصد بهانه جویی و منفی‌ دادن به این لینک رو بخاطر مربوط بودن این لینک با مسائل داخلی‌ بالاترین رو دارند، باید بدونند که کاربران حق پست مطالب در رابطه با مسائل داخلی‌ بالاترین رو دارند، ضمن اینکه گزینه مورد نظر انتخاب شده باشد که در این مورد، بنده از همان ابتدا آن گزینه را انتخاب کرده ام, پیش از اینکه این مطلب پست شود. بنابر این منفی‌‌های شما و گزارش‌هایتان بی‌ مورد و غیر قانونی‌ می‌باشد. 

داستان از این قرار است که امشب یک موضوع داغ با عنوان " واکنش بلاگر‌های مستقل به مطلب مغرضانه سایت جرس" به موضوع‌های داغ اضافه شد. اعتراض بنده به بالایر‌های بالاترین هست که چگونه خود سرانه تیتر موضوع داغ رو تغییر میدهند تا با اعتقادات و منافع سایت بالاترین همسو باشد؟! آزادی بیان گویا برای ایرانیان بسیار گران است و ما هرگز سزاوار داشتن آن نیستیم که اینگونه در فضای مجازی هم، افرادی که توانایی‌های فراتر از دیگران را دارند در دخل و تصرف اخبار جاری، خود سرانه تغییر و حذف و سو تعبیر ایجاد میکنند. 



تیتر موضوع داغ این بود: واکنش بلاگرهای مستقل به مطلب مغرضانه سایت جرس
تیتر تغییر یافته: واکنش به مطلب سایت جرس
تیتر جدیدتر:واکنش‌ها به مطلب سایت جرس در مورد اموال خاندان پهلوی و لابی رضا پهلوی با جمهوری‌خواهان امریکا 
ما هم که فرض کنید اصلا حالیمون نیست چرا دارین اینکارو میکنین!
احتمالا تیتر بعدی این میشه :)
واکنش مضحک وسخيفانه عده اي مهره هاي حقير سلطنت طلب نسبت به مقاله دقيق و افشاگرانه جرس در مورد فرزند ديکتاتور مخلوع محمدرضا پهلوي





همینطور که در توضیحات اضافه شده یکی‌ از کاربران محترم بالاترین گفته شده پس از گذشت دقایقی از اضافه شدن موضوع داغ، بالایار‌های بالاترین تیتر این موضوع را به گونه‌ای دلخواه که با اعتقاد آنها بیشتر همسو باشد تغییر دادند. عده‌ای هم از مخالفان رضا پهلوی که همواره از فرصتی برای قانون شکنی و اضافه کردن لینک‌های نا مربوط به موضوع‌های داغ استفاده میکنند که هرگز با آنها برخوردی نشده. این لینک‌ها که اغلب در گروه سرگرمی با مضمونی سخیف و یا پرسش‌هایی‌ که پاسخشان بسیار واضح بار‌ها در گفتگو‌ها و مقالات رضا پهلوی داده شده ، پخش میشود نشان از فعالیت عده‌ای با نیت تخریب رضا پهلوی با بیان اتهامات پوچ و ایجاد نفاق میان اپوزیسیون دارد. گویا کشور ایران و جمهوری اسلامی هیچ مشکلی‌ با رژیم دیکتاتوری اسلامی ندارد و دشمن اصلی‌ ایران در حال حاضر رضا پهلوی و فعالیت‌ها او می‌باشد که این دسته از افراد در بالاترین با سر کردگی کاربری پر نفوذ در بالاترین می‌باشد تنها و تنها فعالیتشان حمله به هواداران رضا پهلوی و حتی لینک‌های خود رضا پهلوی می‌باشد. این افراد مجدّانه کمر به سانسور کردن لینک‌های مربوط به فعالیت‌های رضا پهلوی و هر لینکی‌ در رابطه با مشروطه خواهان بسته اند و حقیقت این هست که این شرایط حاضر در بالاترین بسیار تأسف بار و غیر قابل تحمل هست و از مدیریت سایت صمیمانه خواستار اتخاذ راه حلی برای این نابسامنی‌ها هستم.

فاجعه دیگری که در بالاترین شاهد آن هستیم بسته شدن تدریجی‌ حساب‌های افراد معترض به سایت‌های اصلاح طلبان و یا افراد سر شناس جناح اصلاح طلب می‌باشد که به طرزی موذیانه بالایار‌ها حساب این افراد رو با عنوان کردن دلایل غیر قابل باور می‌بندند. یکی‌ از این افراد که از کاربر‌های قدیمی‌ بالاترین هم هست کاربر آلفرد هست که اخیرا از جناح اصلاح طلبان نا امید گشته و مطلب جنجالی و به حقی‌ در مخالفت با آخوند خاتمی و دیگر دروغ‌ها و بی‌ شرمی‌های اصلاح طلبان نوشته بود که عصبانیت برخی‌ از بالایار‌های اصلاح طلب رو بر انگیخت و آنچه که حدسش زده میشد رخ داد و حساب این کاربر با امتیاز ۱۳۷۰۰۰ خیلی‌ ناگهانی و بدون دلیل منطقی‌ و قابل قبول بسته شد.









حقیقتاً که سانسور و حذف کردن کاربرها و خفه کردن صدای معترضین در بالاترین به حد علا رسیده، عده‌ای با سر کرده‌گی افراد سرشناس در بالاترین که از آوردن نام آنها خود داری می‌کنم ولی‌ حتما در میان منفی‌ دهندگان به همین مطلب خواهند بود,  به تمامی‌ لینک‌های مشروطه خواهان منفی‌‌های دسته جمعی میدهند و هیچ یک از این افراد متخلف هنوز حسابشان برای چند روزی هم که شده بسته نشده. البته حضور یکی‌ از بالایار‌ها و همکاری او در یک فضای مجازی در سایت فریند فید با نام اتاق آنتی شعبان برای خیلی‌ از کاربران که ایشان را میشناسند ثابت شده و همکاری این شخص با اصلاح طلبان در نتیجه جوی رو که ما شاهدش هستیم را فراهم ساخته.  

به احتمال زیاد بالاترین این حساب بنده را نیز خواهد بست. اما این را بدانید‌ که این روز‌ها به پایان خواهد رسید و در نهیات مردم ایران حقشان را مطالبه خواهند کرد و با این شامورتی بازی‌ها که از سوی برخی‌ از بالایار‌ها شاهد آن هستیم نمیتوانید حقایق رو از مردم بپوشانید. و نور بر تاریکی‌ پیروز خواهد شد.

 جناب یحی‌ نژاد، مدیریت محترم بالاترین امیدوارم که شما در انتخاب بالایار‌ها و فراهم کردن فضایی مناسب برای کاربر‌های سایتتون بیشتر کوشا باشید و بدور از هر سلیقه سیاسی و بیطرف محیطی‌ مناسب برای دگر اندیشان و همه تفکر‌های سیاسی را روزی در بالاترین فراهم سازید. شوربختانه که تا این لحظه در رسیدن به چنین دست آوردی، حتی یک قدم هم سازنده بر نداشته اید.