برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۲ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

جشن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را با کشف حجاب به یک جنبش ملی تبدیل کنیم



با درود و ضمن شادباش به مناسبت برد تیم ملی فوتبال ایران و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، پیشنهادی به دختران و پسران سرزمینم دارم تا در پایکوبی و جشن امشب آنها که میخواهند حجاب اختیاری داشته باشند ، به حجاب اجباری نه گفته و کشف حجاب کنند و یا به عبارتی روسری از سر بردارند  !


آزادی در پوشش یکی از ابتدایی ترین آزادی های مدنی به حساب میاید و ما ایرانیان بایستی در خود چنین شهامتی را ایجاد کرده تا در مقابل دستورات مستبدانه یک سری حاکمان مذهبی فناتیک ایستادگی کنیم ! آزادی چیزی نیست که آنرا دو دستی تقدیم ما کنند و بایستی برای رسیدن به آن تلاش کرد !

جشن امشب ملت ایران بهترین فرصت برای بیان این خواسته میباشد. بیایید تا با این اقدام اولین حرکت در راستای اجرای اصول نافرمانی مدنی برای رسیدن به خواسته های به حقمان را رقم بزنیم. 

روی سخن من با تمام بانوان کشورم هست، آنها که خواستار حفظ حجاب هستند ، مجبور به کشف حجاب نیستند. ما جوانان امروز ایران خواستار داشتن جامعه ای سکولار با آزادی عقاید برای هر طیف و مسلکی هستیم . احترام به خواسته همه اقشار جامعه اولویت ما برای داشتن کشور و جامعه ای مدرن و امروزی میابشد 

پیام آرین







قهرمانان وطن - با هم آوازی داریوش، لیلا فروهر و اندی