برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

آخوند ها هستی ایران را فدای جهان اسلام کردند - ایرانی بپاخیز و به دشمنی ۱۴۰۰ ساله با ایران پایان بده


تمام وجودم رو خشم گرفته !! این گزارش ویدئوای رو تا آخر ببینید و به اشتراک هم بگذارید ! مردم ایران چه گناهی کردند که بایستی در فقر و تنگدستی زندگی کنند، فرزندانشان از کودکی مجبور به ترک تحصیل و تبدیل به کودکان کار شوند؟! دختران تهی دست ، به تن فروشی رو بیاورند ، پدران تهی دست، کلیه خودشون رو بفروشند، آنوقت این رژیم ضد ایرانی سرمایه و سهم مردم ایران رو صرف ساخت شهرک های مسلمان نشین در مناطق جنگ زده لبنان کنند!! آخه به ما چه ؟! اینکه مناطق جنگ زده خود ایران بازسازی نمیشه ولی بجاش لبنان آباد میشه و به سوریه وام هفت ملیارد دلاری داده میشه یعنی اینکه این مملکت رو دارند میچاپند! به همین سادگی !! همانطوری که دزدی خانه شما رو میزنه، این رژیم و سردمدارانش ۳۴ سال هست که دارند از گلوی زن و مرد و جوان ایرانی در میاورند و می ریزند تو شکم لبنانی و فلسطینی ! این آخوند ها هستی ایران رو فدای جهان اسلام کردند !

مشتی که زبان ما رو صحبت میکنند ولی از ما نیستند دارند بر مردم کشور ما سلطه میکنند ! اینها هیچ وابستگی به ایران ، فرهنگ و تاریخ و مردمانش ندارند!
این آخوند ها و بردگان یقه آخوندی پوششان از ما نیستند. به پا خیزید ملت ، به تاراج و چپاول سرمایه های ایران و گسترش فقر و فحشا پایان بدید ! مردم چه زمانی میخواهید بفهمند که اسیر یک مشت تازی صفت شدید ؟ دیگر از این واضح تر؟!! ملت ترک با کوچک ترین توهینی که بهشون شد به پا خواستند اما ملت خواب رفته ما تا صحبتی از مبارزه با این رژیم میکنی میگه من سیاسی نیستم یا آرزوی آزادی و رهایی یافتن توسط کشور های دیگر چون امریکا رو دارند و در نهایت ناباوری آرزوی حمله آنها به ایران رو میکنند !! یک بخش گیج و منگ و نادانی هم که خودشون رو روشنفکر میدونند ، چون مسعود بهنود ها ، دنبال این هستند که این نظام دزد و قاتل ها رو اصلاح کنند و صحبت از این میکنند که چرا رای میدهند !!! والا فهم الاغ بیشتره که پاش رو دوبار در یک چاله نمیکنه و مسیرش رو تغیر میده !! نابود باد این رژیم ننگین اسلامی!


نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

پیام آرین