برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ اسفند ۶, یکشنبه

چرا نام شاهزاده رضا پهلوی از لیست کاندیدا های نظر سنجی امسال رادیو فردا حذف شد ؟



آرش حسن نیا، فعال حزبی "روزنامه نگار اصلاح طلب سه نبش" از عوامل اصلی حذف و سانسور نام شاهزاده رضا پهلوی از لیست کاندیدا های نظر سنجی شخصیت سال ۱۳۹۱ است!

این اصلاح طلب شناخته شده سالها دبیر اقتصادی روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب همچون کارگزاران و اعتماد ملی بوده و در راستای سیاست احزاب اصلاح طلب به فعالیت سیاسی میپرداخته که با عرف روزنامه نگاری کاملا در تضاد بوده و از اینرو نام فعال سیاسی اصلاح طلب معرف وی میباشد.

رادیو فردا که با بودجه کنگره امریکا گردانده میشود به محل فعالیت فعالین حزبی غالبا اصلاح طلب بدل شده است که متاسفانه با بودجه مالیات دهندگان امریکایی به تبلیغ و القای جریان شکست خورده اصلاحات مشغول هستند. سال گذشته این رسانه برای اولین بار اقدام به برگزاری یک نظر سنجی برای تعیین شخصیت سال ۱۳۹۰ کرد که نام شاهزاده رضا در یک گروه ۲۵ نفره قرار داده شده بود که بعد از شروع رای گیری گروه ۱۰ نفره که بیشترین آرا را کسب کرده بودند به دور دوم راه یافتند و عوامل اصلاح طلب این رادیو از هیچ تقلبی برای جلوگیری از رای بالای شاهزاده دریغ نکردند و حتی با تمدید زمان مخصوصا بعد از دریافت جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی امید داشتند که شاهزاده رضا پهلوی نفر دوم شود ولی تیرشان به سنگ خورد و شاهزاده شخصیت سال برگزیده شد.

فعالین حزبی/سیاسی این رادیو امسال برای جلوگیری از چنین "حاصل نامطلوبی" برای این طیف اصلاح طلب اقدام به حذف لیست ۲۵ نفره کردند و آن را انتشار ندادند و لیست ۱۰ نفره از خودی ها را جایگزین کردند تا از گزاردن نام شاهزاده رضا پهلوی اجتناب کنند و با مهندسی آرا خیال خود را راحت کنند تا بی دردسر یکی از خودی ها شخصیت سال شود. در صورتی که به جرات میتوان گفت که نام شاهزاده رضا پهلوی نه تنها در جمع ۲۵ نفر بلکه شایستگی قرار گرفتن در جمع ۵ نفر نهایی را نیز داشته است. این تقلب موجی از انتقادات و اعتراض ها را برانگیخته که رو به فزونی است.

برای شناخت دیدگاه های سیاسی آرش حسن نیا (فعال سیاسی اصلاح طلب) کافی است به امضای دعوت عمومی زیر بنگرید:

دعوت شخصيت هاي سياسي- فرهنگي – دانشگاهي و مطبوعاتي جهت شركت در مراسم بزرگداشت چهارمين سالگرد درگذشت دكتر سحابي روز پنجشنبه 24 فروردين 1385 ساعت 4 بعدازظهر در حسينيه ارشاد
http://melliun.org/gerd/g06/04/11sahabi.htm

برای ارسال شکایت کتبی به دفتر رادیو فردا در واشنگتن از نشانی زیر استفاده کنید:

RFE/RL
1201 Connecticut Ave NW
Washington, DC 20036
USA
Main Switchboard: +1.202.457.6900