برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

سخنی با آن دسته که شاه را بی عرضه خطاب میکنند که چرا خمینی را نکشت !!

از دید من مسئول نادانی یک ملت ۳۵ ملیون نفری یک پادشاه نیست! اگر یک ملت تصمیم به خودکشی میگیرند و به آنها هشدار داده میشود که نکنید و باز همه و همه به دنبال دیگران راه می افتند ، دیگر ربطی به شاه و رهبر ملت ندارد !!اساسا این تفکر که تصور کنیم و انتظار داشته باشیم که با نرفتن پادشاه از ایران ، امروز آخوند حکومت نمیکرد، یک تفکر پوچ و ساده لوحانه است! پروژه کمربند سبز اسلامی بیش از ۴۰ سال پیش از شورش ۵۷ درمنطقه افغانستان، ایران و عراق آغاز بکار کرده بود  تا جلوی پیشرفت کمونیسم گرفته شود و در این راه، سیاستمداران حیله گرغربی با ارتجاییون ایران رابطه برقرار کرده بودند. برای حزب دموکرات امریکا فرقی نمیکرد که در ایران خمینی و در افغانستان طالبان روی کار بیاید. هدف از میان بردن کمونیسم بود.

مورد دیگری که کسی به آن امروز فکر نمیکند، پیامد و برخورد روش مشت آهنین یا همان سرکوب شورشیان ۵۷ است، که بدون شک در نتیجه تصویری دیکتاتورانه از پادشاه فقید باقی میگذاشت و اساسا محمد رضا شاه پهلوی شخصی نبود که سلطنت را برای خودش بخواهد. او این سلطنت را برای مردم و خدمت به ایران و ایرانی میخواست و زمانی که شورش به حدی رسید که احتمال جنگ داخلی میرفت او بختیار را مسئول اصلاحات و فراهم کردن خواسته های معترضین کرد و خود برای برقراری آرامش از ایران خارج شد. مگر نکرد ؟!! مگر پادشاه ساواک رو منهل نکرد ؟! مگر زندانیان سیاسی را آزاد نکرد ؟! مگر نگفت که صدای انقلاب شما را شندیم ؟! حال نگاه کنید به جنایات بشار اسد که حاضر به ترک مقام و قدرت به هیچ وجه نیست! 

اما در ایران سال ۵۷ ،مردمی که فریب آخوند رو از ابتدا خورده بودند و کلا پا منبری بودند و در واقع نقش عروسک خیمه شب بازی آخوند رو بازی میکردند. آخوند هم هرگز راضی به اصلاحات که نبود بلکه نقشه ویرانی ایران مدرن و رسیدن به قدرت و تشکیل یک خلافت اسلامی در منطقه و جهان را در سر میپرورانید.

آخوند ولایت و قدرت میخواست که به هر قیمتی میگرفت! توطئه سینما رکس آبادان رو یادتان هست ؟! توطئه ۱۷ شهریور و کشتار ایرانیان توسط نیرو های نفوذی یاسر عرفات در میدان ژاله رو یادتان هست ؟ همه این فرمول ها رو که با هم یکی کنیم ، به این نتیجه خواهیم رسید که آخوند کوتاه بیا نبود و نقشه های شوم دیگری هم در ذهن داشت، یادتان نرود که حزب توده در یک زمانی تصمیم به آلوده کردن آب آشامیدنی تهران داشت! بطور خلاصه تنها پیامد از میان برداشتن خمینی توسط حکومت شاهنشاهی در ذهن همین ملت دین زده میتوانست عاشورای دیگری بیافریند و پادشاه فقید رو در ذهن همین ملت پر ادعای راحت طلب یزید دیگری بسازد! و امروز همین دسته نادان که شاه را بی عرضه خطاب میکنند ، به یاد امام سیزدهم شهیدشان یعنی خمینی ، بر شاه و یارانش لعن و نفرین میفرستادند که خمینی امام زمان بود و یزید زمانه او را کشت !! شوربختانه پادشاهان پهلوی در سطح و فهم و درک ملت ان زمان ایران نبودند و الان هم که با گذشت ۳۴ سال از حکومت آخوندی و ذهن شویی ها و آموزه های اسلامی در مدارس و دانشگاه ها و تحریف تاریخ، بسیاری از نسل جوان هنوز به ماهیت میهن پرست ایشان پی نبردند! این داستان سر دراز و ناپایانی دارد! تصاویر ثبت شده از فاجعه ۵۷ به وضوح نشان دهنده درک پایین یک دسته کثیری از ایرانیان است که هیچ وقت فرق میان خادم و خائن رو نفهمیدند. سال شصت هفت و حضور ملیونها فریب خورده در تشیع جنازه خمینی گجستک اثباتی بر این سخن است ! 

پیام آرین