برایِ دیدنِ تارنمایِ شورایِ ملی‌ ایران و حمایت از منشورِ پیشنهادی در صورتِ تمایل، خواهشاً رویِ تصویرِ بالا کلیک کنید

۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

"حجاب اختیاری" به مفهوم بی حجابی و "نه به حجاب" نیست.


نویسنده : نیما سعیدی

"حجاب اختیاری" به مفهوم بی حجابی و "نه به حجاب" نیست.


لطفا توجه داشته باشید که "حجاب اختیاری"، به مفهوم "نه به حجاب" نیست. شما بعنوان یک مسلمان موظفید حجاب داشته باشید و این افراد به اسلام و حکومت دینی اعتقاد راسخ دارند و باری دیگر شما را ابزاری جهت رسیدن به مطالبات قدرت طلبانه خویش قرار داده اند.

کمپین "حجاب اختیاری" همانطور که از نامش پیداست فریبی بیش نیست تا از حضور فراگیر شما بعنوان ابزاری در مشروعیت دادن به خواست سیاسی خود بهره گیرند، جنبش سبز و سوءاستفاده از دستاوردها و حضور مردمی فراموشتان شده !؟

کمپین "حجاب اختیاری" همانطور که از نامش پیداست، حاوی کلمه "حجاب" است، بدین معنا که شما با قبول آن میتوانید زین پس مانتو بلند یا کوتاه، روسری رنگی، کفش قرمز ، دستکش سبز، تی شرت طرح دار آستین کوتاه، ..... را جهت پوشش خود انتخاب نمایید، نه اینکه شما آزاد خواهید بود بدون حجاب به خیابان ها بیایید.

دچار ابهام نشوید، قبل از پیوستن به این کمپین نیرنگ و فریب و مغلطه آمیز، بر کلمات انتخاب شده دقت و تامل بیشتری کنید. بسیارانی بدون تامل کافی، به این کمپین پیوسته و تصویر بی حجاب خود را جهت شرکت در اختیار این کمپین قرار داده اند، بدون اینکه به هدف و منظور اصلی این افراد بیاندیشند.


***
بهزاد مهرانی، یکی از اعضای موسس این کمپین درباره هدف از راه اندازی آن و چشم انداز آتی اش به "روز" می گوید: بانی اصلی و مبدع این طرح گروه "دانشجویان و دانش آموختگان لیبرال دانشگاه های ایران" هستند و با همکاری فعالین سیاسی و مدنی مستقل مبادرت به انجام این کار کرده ایم.هدف اصلی این کمپین تکیه و تاکید بر انتخاب آزادنه ی سبک های مختلف زندگی است که در این میان حجاب اختیاری و در کل انتخاب آزادانه ی نوع پوشش یکی از مصادیق مهم انتخاب آزادانه ی سبک زندگی است.
***


عوامل تشکیل دهنده جمهوری اسلامی جهت حفظ بقای خود به هر ترفندی دست میزنند، آنها در فریب اذهان عمومی ید طولایی دارند.

بانوان ایران، با مشکلات خود به شکلی ریشه ای برخورد نمایید، جز این معضلات همواره گریبانگیر شما خواهند ماند و شما را از آنها رهایی نخواهد بود.
مشکل اقشار مختلف جامعه امروز ایران تنها حجاب نیست، مشکل قانون اساسی‌ اسلامی و رژیمیست که بر این اساس حکومت می‌کند، و امروز که خود را در ادامه حیات ناتوان میبیند به حربه جدیدی دست زده و اینبار از حضور "زنان درون بیتی" برای به حرکت در آوردن زنان جامعه و کشاندن مردم, از جمله بانوان به پای صندوق رای جهت ادامه حکومت بهره می‌گیرد.

با مشکلات خود به شکلی ریشه ای برخورد نمایید. مشکل حجاب، با از بین رفتن قانون اساسی‌ اسلامی رژیم، حل میشود. نباید به حافظان رژیم جمهوری اسلامی اجازه داد با ابزار قرار دادن بخشی از مطالبات جامعه و سؤ استفاده از حضور بانوان و برشمردن یکی‌ از خواسته‌های زنان باز هم حکومت خود را بقا ببخشند.

هوشیار باشیم ...


گستره مشکلات و بحرانهای امروز ایران بسیار فراتر از تنها معضل حجاب است و راه حل پشت سر نهادن آنها تنها و تنها یک گزینه می‌باشد.
عبور ما از قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی، آزادی ایران و تدوین قوانین دمکرات و مبتنی بر موازین حقوق بشری.

با عبور از قانون اساسی جمهوری اسلامی، بسیاری از مشکلات نیز برطرف خواهند شد. آنهایی که بدون نام بردن از معظل بزرگ گریبان گیر مردم ایران "قانون اساسی رژیم جمهوری اسلامی" با برشمردن مواردی به شکل مغلطه آمیز و مبهم، تلاش در فریب دوباره افکار عمومی و همراه نمودن آن با خویش را دارند، خوب میدانند که مشکلات از چه زمان و از کجا نشات گرفته.

از آنجا که ریشه تمام اینها به قانون اساسی باز میگردد، هیچ کدام از جناح های حکومت از تغییرات اساسی صحبتی به میان نیاورده و تنها به طرح چنین موارد ابهام آمیزی میپردازند تا اینبار نیز بر موج و حضور مردمی سوار شده و بر کرسی های حکومتی تکیه زنند.
این افراد به نیکی واقفند که تغییر و عبور از قانون اساسی اسلامی، به مفهوم پایان حاکمیت جمهوری اسلامیست، ازینرو به چنین بازیهایی دست میزنند تا توان ادامه دادن به دزدی و غارت سرمایه های ملی ایران را همچنان داشته باشند.

راه حل تمام این مشکلات بسته به اراده راسخ مردم ایران و در دست آنهاست؛ آمدن در صحنه و بزیر کشیدن حکومت جمهوری اسلامی و منسوخ نمودن قانون اساسی‌ آن.